bullsibullsan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida - 31 oktober 2012 18:37

Måste verkligen börja med nästa område i Naturkunskapen. Men idag går det segt, känns som att allt annat är roligare än pluggandet just nu.
Känns som ett svårt område också, cellbiologi, genetik och genteknik.
Fast egentligen borde jag väl kunna lite av det här eftersom jag är utbildad undersköterska. Kanske inte är så svårt när jag väl börjar.

Hej hej :)

Av Frida - 30 oktober 2012 15:30

IsaDora har varje fredag en så kallad Faboulos Friday tävling på sin blogg.
Jag tävlade i fredags och vann den nya Cream mousse eyeshadow i färgen 32 Stardust.
Jag har inte testat den än men den ser jätte fin ut.
Fick även med ett prov på deras BB cream. Den ska jag absolut testa då jag hört mycket gott om den.

Av Frida - 29 oktober 2012 19:22

Vann för ett tag sen en goodiebag som Pronaxen lottade ut.
Pronaxen var förra månadens kampanjpartner med Tampons for free. Dom hade då ett bloggevent som jag tyvärr inte kunde gå på, efter detta event valde dom att lotta ut 3 goodiebags.
Bagen innehåll bland annat prover från Gliss och Sebamed. Ett så kallat survivalkit från Pronaxen innehållande tampongetui, choklad från Lindt och nagellack från Wet n Wild. Bagen innehöll också en tubsjal från Indiska och munvårdsprodukter från RetarDex.
Jätte kul tycker jag!

Av Frida - 28 oktober 2012 21:19

Jag vann för ett tag sedan en tävling som Amika hade och vinsten var en hårolja. Har inte testat den än men ska snart göra det. Jag tycker att deras förpackningar är ursnygga!

Av Frida - 25 oktober 2012 16:35

Riktigt slapp dag idag.

Bara legat och burrat under täcket i soffan.

Har dock ingen energi till att göra något annat...


Har hört att det snöar här omkring nu också!

Usch! Då kommer snart den hemska kylan. Ogillar...


Hade ingen rolig bild att slänga in idag heller.

Bättre att blogga från telefonen, där har jag lite mer skoj att välja på.


Nu får det bli mer tv för mig...

Av Frida - 24 oktober 2012 15:19

Vill tipsa om företaget Tampons For Free.

För er som inte vet ger dom ut gratis tamponger i samarbete med nya kampanjpartner varje månad.

Bloggar du dessutom om dom kan du få ett så kallat VIP-utskick. Det innehåller alltid något lite extra.

Den här månaden är deras kampanjpartner HPV-vaccin.se

Varje månad har dom också flera tävlingar som är jätte kul!


Så här såg månadena utskick ut:

 


Det kostar alltså ingenting och det enda du behöver göra för att få tamponger nästkommande månad är att svara på en kort enkät. Frågorna går snabbt och svara på och är enkelt.


Tampons For free har också nu ett systerbolag där du kan prenumerera på tamponger och få dom hem i brevlådan.

Det kostar bara från 19 kr i månaden. Hur bra är inte det?!


Köpa tamponger och anmäla dig till gratisutskick gör du här ---> Reddville

Är du intresserad av gratis tamponger klickar du på Tampns for free. Är du intresserad av att köpa tamponger klickar du på Reddshop.

Av Frida - 24 oktober 2012 01:51

Testade en ny nageldesign för några dagar sedan så tänkte slänga upp en bild på det.

Vart rikgit nöjd! Vad tycker ni?

Nagellacken kommer från e.l.f och jag bara älskar deras lack.

Dom kostar bara 28 kr styck så dom är verkligen prisvärda. Man måste dock beställa fån deras hemsida

och det skickas ifrån Storbritannien så det tar några dagar innan man har det. Men det är det verkligen värt med den grymma kvalitén och de superlåga priserna.



 

Färgerna jag gar använt mig av heter Metal madness och Red velvet.

Här kan ni köpa nagellacken och en massa andra produkter ----> e.l.f


Av Frida - 24 oktober 2012 01:45

Snart dags att sova kanske?

Sov dock någon/några timmar på soffan förut.

Är sjukt förkyld och känner mig fortfarande inte helt kry.

Hostan början dock ge med sig och febern är nog borta, men det tar på krafterna ändå. Tyvärr!

Har vart ute i trägården en stund idag. Inte gjort något speciellt utan bra varit, var skönt med frisk

luft men var helt slut efter.

Nu sitter jag här och halvkikar på tv:n samtidigt som jag bloggar.

Jocke ligger redan bredvid och snarkar, så kanske dags att göra honom sällskap nu?



Presentation


Jag heter Frida och är 23 år gammal. Jag kommer ursprungligen från Tibro men flyttade år 2009 till Örebro. Nu bor jag med min sambo Jocke och våra tre katter. Vi bor i ett hus på landet strax utanför Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Eyes Lips Face

e.l.f. Cosmetics Danmark e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards