bullsibullsan

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida - 24 januari 2013 02:33

Vill tipsa om nagellack från märket Nordic cap of Sweden. Jag hittade lacken på Willys och dom kostade bara 10 kr styck. Jag köpte fem olika nyanser och på bilden har jag ett grönt och ett svart. Köpte ett blått, rosa och gult också.
Lacket täckte väldigt bra, på bilden har jag bara ett lager. Det torkade även överraskande snabbt. Jag använder ju alltid Seche Vite snabbtorkande top coat men innan jag hade hunnit få på det hade lacket börjat torka till väldigt bra.
Rekommenderar er verkligen till att springa till Willys och KÖPA KÖPA KÖPA!! Det fanns en hel del färger att välja på och jag ångrar att jag bara köpte fem när dom var så billiga och bra. Men det var just därför det bara blev fem, hade inga större förväntningar om lacket så köpte bara några för att testa. Hade dom vart dåliga hade ju en 50-lapp inte spelat så stor roll.

(Får ursäkta kladdet utanför nageln men tig bilden innan jag hade tagit bort det)

Av Frida - 18 januari 2013 22:35

Fick i veckan hem en vinst som jag vann i en julkalender på julafton.
Jätte kul vinst då det var så blandat innehåll.
Vinsten innehöll:
Duschcreme från Nivea
Bodylotion från Nivea
Deodorant från Nivea
Läppglans från IDUN Minerals
Mascara
Body butter från The body shop
4 doftljus (ej med på bild)
Rakhyvlar från BIC
Ett litet kit med handkräm, duschtvål och bodylotion
Hörlurar från Scullcandy (ej med på bild)

Jätte rolig vinst och det känns som att jag kommer ha användning för allting.
Hoppas ni har en trevlig kväll :)

Av Frida - 17 januari 2013 19:19

Det har vart segt på bloggfronten den sista tiden. Har inte haft någon lust att skriva helt enkelt, har väl inte direkt haft något att skriva om heller
Idag har jag bara slappat och kikat på tv och film.
Har ingen ork eller lust till att göra något alls idag. Blir oftast så när Jocke jobbar långa dagar och sent på kvällarna. Urtrött på att vara hemma själv och inte ha något att göra.
Men från och med måndag börjar han med sitt nya schema och då slutar han oftast på eftermiddagarna. Skönt!
Tycker också det är så tråkigt att jag inte har något jobb och då blir jag lätt deppig och orkeslös. Bläää!!

Fy vilket negativt inlägg så nu ska jag inte tråka ut er mer ;)
Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall.

Av Frida - 7 januari 2013 20:34

Idag handlade jag lite nya saker.
Det blev två nagellack från H&M, en pincett och en tunika från Gina Tricot.
Tunikan orkade jag inte fota, lat som jag är ;) Nagellacket med snövit på köpte jag enbart för jag tyckte att flaskan var så söt. Men någon gång kanske det kommer till användning.
Det blå nagellacket blev jag störtförälskad i, och med ett pris på 10 kr var det inget att tveka på.
Pincetten kostade bara 19 kr på Gina Tricot och den var faktiskt riktigt bra.
Känner mig mycket nöjd!
Hoppas också mina nya gardiner kommer hem imorgon som jag har beställt från Jotex. Kommer bli ursnyggt.

Ha en trevlig kväll!

Av Frida - 6 januari 2013 18:32

Vill tipsa er om ett otroligt vackert nagellack, China Glaze- Optical illusion.
Ljust grönt/blått och massa glitter.
Fick tyvärr ingen bra bild på naglarna så jag tog en från Google så ni i alla fall får se hur nyansen ser ut.

Nagellacket böt jag till mig i en grupp på Facebook, Lacka- byt.
Man byter lack med varandra och sedan skickar man dom till varann. Man kan alltså byta bort något man tröttnat på, få ett man gillar och behöver bara betala porto. Jag gillar idéen! Jag har nu sammanlagt bytt till mig 5 lack. Jättekul! Man får också lära sig tips och andra smarta saker som har med lack att göra.
Gå med i gruppen du också om du vill förnya lacksamlingen på ett billigt sätt och vara med i en väldigt trevlig gemenskap.

Av Frida - 3 januari 2013 20:24

Jag kikar nästan dagligen in bloggen Liniz' resor och barn, och just där pågår nu en tävling där man kan vinna ett

fint kit med skönhetsprodukter.

Vinsten innehåller bland annat serum och ansiktsvatten. Vinstvärdet uppgår till 1100 kr, ingen dålig

vinst eller hur?!


Vill du också tävla? Klicka här så kommer du direkt till inlägget



Håller verkligen tummarna för att turen är med mig den här gången!

Av Frida - 3 januari 2013 20:08

 

Vill du prova La Roche-Posay Rosalic AR intense?

Lider du av rodnader i ansiktet som du vill bli av med?

Då tycker jag att du ska anmäla dig till La Roche-Posays testpanel på Facebook.

Du behöver bara fylla i kontaktuppgifter, vad du har för typ av besvär och berätta varför just du vill

prova produkten. Dom söker 100 personer till detta testet och alla mottar gratis produkten för

att sedan testa och recensera den.


"ROSALIC AR Intense är ett intenstivt serum som är utvecklat för att motverka att huden rodnar, den verkar omedelbart, har dokumenterad effekt efter fyra veckors användning och motverkar även återfall."


Verkar det som något för dig så tycker jag absolut att du ska anmäla dig.

Gilla bara La Roche-Posay på Facebook och klicka sedan på testpanel som du hittar under "gilla-knappen".

Länk till deras sida hittar du här ----> La Roche-Posay Sverige


Jag har endast testat en produkt ur deras sortiment och det är deras Lipikar Lait, en bodylotion som passar mig

jätte bra. Jag vann den i en tävling och det var så jag upptäckte märket. Jag funderar även på att köpa fler produkter för jag tror säkert att alla är jätte bra, i alla fall för mig.

Av Frida - 2 januari 2013 16:14

Jag blev för några veckor sedan utvald i en testpanel av Garnier. Man skulle testa deras nya produkt Pure 3 i 1.
Denna produkt är till för ansiktet och man kan använda den på tre olika sätt, som rengöring, scrub eller mask.
Smidigt att en och samma produkt kan användas på olika sätt. Jag gillar verkligen denna idé. Scruben och masken är verkligen toppen för mitt ansikte och jag kände redan efter första användningen att huden blev renare. Produkten har en god, behaglig och fräsch doft som också är ett plus.
Efter ca två veckors saglug användning kan jag säga att jag är jätte nöjd med produkten. Jag kan absolut tänka mig att köpa den i fortsättningen.
Den härluga är ju också att den är lättillgänglig, den finns tex på ICA Maxi och Willys. Den finns säkert på fler ställen också.
Rekommenderar er till att testa denna!

Är du också intresserad av att delta i Garniers testpanel? Gilla Garnier Sverige på Facebook så får du uppdateringar om när dom söker personer till nästa test. Jag har tidigare vart med och testat deras BB cream och som krav båda gångerna har dom velat att man svarar på några korta frågor och tar en eller två bilder. Man ska också skriva kort om sina upplevelser av produkten. Produkten får man hemskuckad helt gratis och man får sedan behålla den efter testet. Bra va?! Gilla dom idag!

Presentation


Jag heter Frida och är 23 år gammal. Jag kommer ursprungligen från Tibro men flyttade år 2009 till Örebro. Nu bor jag med min sambo Jocke och våra tre katter. Vi bor i ett hus på landet strax utanför Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Eyes Lips Face

e.l.f. Cosmetics Danmark e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards