bullsibullsan

Alla inlägg under december 2012

Av Frida - 31 december 2012 13:28

Såhär får mina naglar se ut idag.
Jag har använt:
London inc.- cambridge terrace
Zoya- electric
Seche vite top coat

Önskar er alla ett gott nytt år!

Av Frida - 29 december 2012 18:45

Jag måste vart väldigt snäll i år efter alla de fina julklappar jag fick vid jul. Jätte glad! Tänkte försöka fota allt och lägga upp.
Men nu tänkte jag visa vad jag vann i Bangerheads julkalender på Facebook, ett hudvårdkit från Dermalogica. Jag har inte hunnit testa detta än då jag tänkte ta slut på mina andra redan öppnade produkter först.
Har ni någon erfarenhet av dessa produkter?

Av Frida - 25 december 2012 22:58

Vart fullt upp dom senaste dagarna, därav det dåliga bloggandet.
Tre dagar med julfirande har vi haft, med både min familj och Jockes.
Haft tre jätte trevliga dagar och fått mycket fina julklappar.
Önskar er en god fortsättning!!

Av Frida - 16 december 2012 21:38

Trevlig fjärde advent till er!
Igår åkte vi till Tibro för att på kvällen äta julbord med pappa, mina systrar och deras killar. Mycket trevligt!
Idag åkte vi hem igen då Jocke ska jobba imorgon. Annars har det inte hänt något speciellt idag. Nu har vi ätit kladdkaka och snart blir det en film.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll!

Av Frida - 14 december 2012 21:31

Vann en slide curler från OBH- nordica och Björn Axén tools i OBHs julkalender. Jätte kul! Har inte hunnit testa den än men funderar på att göra det imorgon så jag är fin i håret till vi ska på julbord på kvällen :)

Av Frida - 12 december 2012 14:47

<a href="http:/www.bloglovin.com/blog/4374665/?claim=2fq4j2e2cv2">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Av Frida - 11 december 2012 15:19

Vill tipsa om en tävling som pågår till 23.59 ikväll.

Man kan vinna ett kit med fina skönhetsprodukter från Oliva eco by CCS.

Tävlingen pågår på bloggen Liniz' resor och barn.

Varje dag fram till jul har hon en tävling där man kan vinna fina saker.

Kolla in hennes blogg och kanske vill du också vara med och tävla?

Klicka då på länken här intill---> Till dagens tävling!



Av Frida - 11 december 2012 14:01

Igår testade vi på fiskspa.
För er som inte vet så stoppar man fötterna i en tank där det finns Doktor fiskar (Garra rufa) som äter upp död hud på fötterna. Man kan stoppa i händerna också.
Jag var rädd att det skulle göra lite ont men det gjorde det inte alls. Det killade lite där fiskarna sög sig fast och det var väldigt skönt.
När vi suttit hos fiskarna 30 minuter avslutades det med en fotpeeling och en lätt massage.
Fötterna känns jätte sköna efteråt och jag kan verkligen rekommendera detta till era fötter!

Presentation


Jag heter Frida och är 23 år gammal. Jag kommer ursprungligen från Tibro men flyttade år 2009 till Örebro. Nu bor jag med min sambo Jocke och våra tre katter. Vi bor i ett hus på landet strax utanför Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Eyes Lips Face

e.l.f. Cosmetics Danmark e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards