bullsibullsan

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Frida - 6 november 2012 02:27

Jag är verkligen expert på att vara vaken länge ;) Tänker alltid att kag ska sova tidigare men så blir det ju aldrig.
Jag ligger i alla fall i sängen nu så jag ska snart sova.
Jag ville bara skriva ett inlägg eftersom det aldrig blev av i helgen. Vi har haft fullt upp så jag har varken hunnit eller orkat.

Idag fick jag hem ännu en tävlingsvinst. Fattar inte att jag har sån tur nu för tiden. Förut tävlade jag aldrig för jag tänkte att jag aldrig vann något ändå. Men när jag fick smak för att tävla har jag vunnit massor i olika tävlingar. Fast jag tycker det är roligt med själva tävlandet i sig också, så jag är inte bara ute efter vinsterna fast det självklart är jätte kul att vinna.

Idag fick jag hem en vinst från IsaDora. Ett jätte fint nagellack, en mascara och ett litet prov på en foundation.
Det tänkte jag fota imorn och lägga upp här.
Jag kanske skulle ta och fota allt jag har vunnit?! Vore kul att se allt ihop.

Nu ska jag sova. Älsklingen ligger redan och snarkar här bredvid. Fast så brukar det vara här ;) <3

God natt!

Presentation


Jag heter Frida och är 23 år gammal. Jag kommer ursprungligen från Tibro men flyttade år 2009 till Örebro. Nu bor jag med min sambo Jocke och våra tre katter. Vi bor i ett hus på landet strax utanför Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Eyes Lips Face

e.l.f. Cosmetics Danmark e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards