bullsibullsan

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Frida - 26 november 2012 11:57

Nu har jag vart väldigt dålig på att uppdatera, dumma mig!
Jag hade en blogg innan denna och då skrev jag ofta men sen hade jag ett långt uppehåll och sedan skaffade jag denna. Kanske har tappat blogginstinkten lite. Haha. Får hoppas att det kommer tillbaka!

Idag ska jag köra en körlektion och efter det så ska vi handla mat.
Tycker det är skönt att körningen går framåt. Halkan är också bokad så jag har kommit till slutet av utbildningen. Mitt mål är att ha körkortet till våren, och jag hoppas att det går!

Funderar på att sätta upp julstjärnor och adventsljusstakar idag eller imorgon. Tycker det blir så mysigt med allt julpynt. Här kör vi tomtar, gran, julstjärnor och hela köret.
Julpyntar ni mycket eller kanske inget alls?

Presentation


Jag heter Frida och är 23 år gammal. Jag kommer ursprungligen från Tibro men flyttade år 2009 till Örebro. Nu bor jag med min sambo Jocke och våra tre katter. Vi bor i ett hus på landet strax utanför Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Eyes Lips Face

e.l.f. Cosmetics Danmark e.l.f. Cosmetics Danmark

Ovido - Quiz & Flashcards